Sayfalar

16 Nisan 2013 Salı

Koreli arkadaş bulma..

Evet çoğu kişi bu konuyu biliyor zaten ama ben baktım uzun zamandır yazı yazmıyorum hem de eklemek istediğim bir kaç şey var oturayım yazıyım dedim.
şimdi herkes siteleri biliyor işte hipenpal ,interplas penpal gibi siteler var ben en çok hipenpal kullanıyorum bilmiyorum neden ama interpals'takiler çok bir havalı geliyor.neyse efenim konumuza dönersek  herkes nasıl arkadaş edinileceğini anlattı bizde gönderdik mesajları yolladık yorumları. ama baktık gelen kutumuz bomboş gönderdiğimiz maillerin hiç birine cevap gelmemiş,gelse bile uzun süreli arkadaşlıklarımız olmadığında o zaman hepimizin yüzü aynen böyle oluyor.
Bende kaç kez hayal kırıklığına uğradığımı bilmiyorum o kadar çok ki ama son bir aydır mail attığım her Koreli cevap verdi.Nasıl mi?taktik değiştirdim anam sizde yapın yani
Hemen belirli kuralları atıyorum size ben uyguladım olumlu sonuçlar aldım benden söylemesi uygulayıp uygulamamak size kalmış :)


Şimdi bu konuya gelirsek öncelikle kendinizi tanıtırken sakın kpop tan bahsetmeyin her ne kadar direkt bunu haykırmak isteseniz de yapmayın.8 yıldır Kore'yi seviyorum ilk defa bahsetmemek iyi geldi :D Bu arkadaşlar kendilerine sorulan sorulardan sıkılmışlar anladığım kadarıyla kpop tan hoşlanıyorum falan hatta çoğunun profilinde ben gerçek arkadaş arıyorum kpop hakkında soru soracaksanız mesaj atmayın diye dünyadaki hayranlar o kadar bıktırmış yani bu söylediklerim hem erkek hemde kızlar için geçerli.

Sonrasında  size cevap verdiğinde kore kültürüyle ilgilendiğinizi söyleyin ve ondan bahsetmesini isteyin böyle hoşlarına gidiyor galiba.
tanıştıktan sonra şaka yapın onlarda siz yapacaklardır bir tane böyle arkadaşım var laflarını hep uzatarak yazıyor komik olsun diye bende öyle cevap veriyorum anlaşıp gidiyoruz.
böyle 6 tane arkadaşım var ve hepsi telefon numaralarını verdiler bayağı iyi anlaşıyoruz umarım sizinde çok çok çok iyi anlaşacağınız yabancı asyalı arkadaşlarınız olur  sağlıcakla kalınnn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder